امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 21, 2022

Enterprise UX In The Age Of AI

While most B2C applications have a rather fantastic UX that engages and hooks users, a surprising number of enterprise applications seem to have a rather studied disregard for UX. That's almost ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3E9EF02A98414168A82D053A9B589D3F&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2022%2f01%2f21%2fenterprise-ux-in-the-age-of-ai%2f&c=691162760244489135&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment