امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 20, 2022

Dow jumps 185 points on gains in shares of Travelers, Microsoft

The Dow Jones Industrial Average is climbing Thursday morning with shares of Travelers and Microsoft seeing positive momentum for the index. The Dow ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BE2CDC08917142539495919D928EA33F&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fstory%2fdow-jumps-185-points-on-gains-in-shares-of-travelers-microsoft-01642689969&c=18095070624504037650&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment