امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 17, 2022

SAS' capabilities help Ulta Beauty navigate highly personalized customer journeys

Kelly Mahoney, Vice President of Member Marketing at Ulta Beauty, will share more details about the leading beauty retailer's approach and partnership with SAS to drive loyalty and unique experiences ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7104A6F2F0DF4E9C9B25179F05E1B8BA&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-sas-capabilities-help-ulta-beauty-navigate-highly-personalized-%2f2022%2f01%2f17%2f9527192.htm&c=17844571963974383438&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment