امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 21, 2022

4 Software Stocks to Watch for in a Booming Industry

The Zacks Computer Software industry is benefiting from the pandemic-induced accelerated digital transformation drive across the globe. Software is ubiquitous and has become the focal point of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A5D1C78D4FB47EF9B5EC8460318CE46&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsavingandinvesting%2f4-software-stocks-to-watch-for-in-a-booming-industry%2far-AAT0I3s&c=18164335781863032989&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment