امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 18, 2022

K2 Partnering Solutions Acquires Salesforce Consulting Firm Cloud Pacific

K2 Partnering Solutions, a global leader in consultative technology solutions, today announced its acquisition of Cloud Pacific. K2 Partnering Solutions ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=14869A32616747DFB889B64DB4197205&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fk2-partnering-solutions-acquires-salesforce-consulting-firm-cloud-pacific&c=8706740903185281570&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment