امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 15, 2022

Salesforce.com likely to keep benefiting from software spend in 2022, MS says

Salesforce.com (CRM) is likely to keep seeing tailwinds in front office software spending, as Morgan Stanley found there is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E51D65B6333C41CCB9F585A7941AEF23&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2fnews%2f3788325-salesforcecom-likely-to-keep-benefiting-from-software-spend-in-2022-ms-says&c=4282444607670077767&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment