امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 23, 2022

Why LiveRamp Is Banking On Google Cloud For Its Next Growth Spurt

Ad tech companies once gained market share through optimization bake-offs, in agency conference rooms and on the beaches of Cannes. Now, wins come from the cloud. “The cloud and first-party data are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3B890E678A73428BA215A680A57D5F74&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fonline-advertising%2fwhy-liveramp-is-banking-on-google-cloud-for-its-next-growth-spurt%2f&c=4295929553436756689&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment