امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 24, 2022

Microsoft and customer FedEx partner on 'logistics as a service'

Microsoft and FedEx reveal more about their partnership around analytics, supply-chain and logistics management and specifically how Dynamics 365 will play a role.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A16EFAA7A82F461188AC73A0257F7ADF&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fmicrosoft-and-customer-fedex-partner-on-logistics-as-a-service%2f&c=14239068091507115754&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment