امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 29, 2022

Research Shows CRM Marketers Want More Connectable Tech and Better Personalization Capabilities in 2022

Today, Tinyclues, a CRM Marketing Technology Company, released the results of a quantitative research study focusing on CRM Market ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F3DB14078D924CAC9289E54A466EA641&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fBusinessWire%2ftechnology-business-europe-paris-d4ce3f7121934ff9825f0455fde5f1b9&c=9889699676861933852&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment