By Larry and Adam Mogelonsky Slowly emerging from the pandemic, one aspect of hotel operations is becoming exceedingly clear: our reliance on tech to automate repetitive tasks, cut costs and improve ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B2319313E05244D5814A4EA24164990D&url=https%3a%2f%2fwww.hotel-online.com%2fpress_releases%2frelease%2fall-this-tech-can-overload-your-it-teams%2f&c=1163675334106325183&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment