امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 19, 2022

Q4 Inc. Announces Appointment of Julie Silcock, Investment Banking Veteran, to Board of Directors

Q4 Inc. (TSX: QFOR) ("Q4" or "the Company"), a leading capital markets communications platform, today announced the appointment of Julie Silcock, currently a Senior Advisor at CDX Advisors, bringing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B2319313E05244D5814A4EA24164990D&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fq4-inc-announces-appointment-julie-174800961.html&c=5858203497693629578&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment