امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 24, 2022

Fathom raises $4.7M for its AI notetaker

Fathom, a startup that is building an AI notetaker for Zoom, today announced that it has raised a $4.7 million seed round from a range of early-stage investors, including Zoom's own Apps Fund. Other ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A16EFAA7A82F461188AC73A0257F7ADF&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2flifestyle%2ffathom-raises-4-7m-ai-160041884.html&c=13239791671520999936&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment