Ad tech companies once gained market share through optimization bake-offs, in agency conference rooms and on the beaches of Cannes. Now, wins come from the cloud. “The cloud and first-party data are ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9BD30A1DEFD4401A26D35956ECE9CC0&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fonline-advertising%2fwhy-liveramp-is-banking-on-google-cloud-for-its-next-growth-spurt%2f&c=4295929553436756689&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment