امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 29, 2022

Europe clears Facebook-Kustomer with API access commitments

The EU has cleared Meta/Facebook’s acquisition of CRM maker, Kustomer — accepting a set of commitments from the tech giant to allay competition concerns linked to the fact it also owns a suite of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A4BCACEE868A4143A6C8F77A15E8E821&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2022%2f01%2f27%2ffacebook-kustomer-eu-clearance%2f&c=8408622794764022773&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment