امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 20, 2022

Nimble AMS Celebrates 30th Seasonal Release

For a full decade, Nimble AMS has been the only Association Management Software on the market to consistently follow the seasonal release model of the #1 Customer Relationship Management (CRM) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BE2CDC08917142539495919D928EA33F&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fnimble-ams-celebrates-30th-seasonal-release%2farticle_02d2ce9d-f160-5027-8cce-d11747a0f648.html&c=2373679963786444227&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment