امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 28, 2022

Salesforce.com (CRM) Gains As Market Dips: What You Should Know

Salesforce.com (CRM) closed the most recent trading day at $212.74, moving +0.82% from the previous trading session. This move outpaced the S&P 500's daily loss of 0.54%. Elsewhere, the Dow lost 0.02% ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=46C9C8205A214530ACA6B93B974A6A7A&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsalesforce.com-crm-gains-as-market-dips%253A-what-you-should-know-1&c=5861054243311863834&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment