GSI, Inc. today announced that it has acquired Cloud Genius Advisors, bringing a broad range of complementary NetSuite solutions and services related to NetSuite ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=46C9C8205A214530ACA6B93B974A6A7A&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fgsi-acquires-cloud-genius-advisors%2farticle_41be93eb-77fd-599c-b04d-65198c12dacf.html&c=10892701667094369491&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment