امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 26, 2022

Here’s how to pick the right CRM package for your company

There is a lot to choose from but before investing in customer relationship management software, it is important to understand the needs of your business, sales team and what works the best for you ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=062D3B1A7A5A425F957479F01C41E75A&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-in%2fmoney%2ftopstories%2fheres-how-to-pick-the-right-crm-package-for-your-company%2far-AAT9236&c=13884127731182961901&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment