امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 26, 2022

HubSpot's 2022 Hybrid Work Report Reveals Insights on How to Make the Future of Work Sustainable

In 2021, employees had the chance to experience the flexibility of working both remotely and in the office, leading many organizations to embrace and adopt hybrid work models. According to HubSpot, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=57AABFB064C247669E62CC7029C8DEBD&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-hubspots-2022-hybrid-work-report-reveals-insights-how-%2f2022%2f01%2f26%2f9533400.htm&c=8595841981403468783&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment