امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 18, 2022

A majority of firms already use CRM solutions and most already trust them to produce a high ROI

It’s difficult to overstate the importance CRM technology for wealth management firms. “The CRM is now the platform to unite all teams around the customer,” observes Feinstein. Almost three quarters ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB790490FF3640D7BA22A8AFD6E35702&url=https%3a%2f%2fwww.wealthmanagement.com%2fmajority-firms-already-use-crm-solutions-and-most-already-trust-them-produce-high-roi&c=6532974203335885807&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment