امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 25, 2022

Anchante Solutions Announces New Audio and Video Conferencing Features to Provide More CRM Integration Capabilities

Anchante System for Audio & Video Conferencing has even better tools for improved CRM integrations for clients There is an increasing demand for businesses to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1A88B673CF9B40F3A2B602E0D62068F2&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f01%2fab25222459%2fanchante-solutions-announces-new-audio-and-video-conferencing-features-to-provide-more-crm-integr&c=7720846110586189886&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment