امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 25, 2022

Softline acquires majority stake in SoftClub

Softline (LSE: SFTL), the global IT and digital transformation provider, in line with its three-dimensional growth strategy, today announces the signing of an agreement to become the majority ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=66F9025C56774E5E8180CD3CD5FD14B3&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fpressarticle%2f91178%2fsoftline-acquires-majority-stake-in-softclub&c=16679214967567352173&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment