امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 10, 2022

Notable Monday Option Activity: LVS, CRM, ENPH

Particularly high volume was seen for the $260 strike call option expiring March 18, 2022, with 3,349 contracts trading so far today, representing approximately 334,900 underlying shares of CRM. Below ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B7FF172F971F469C9D74ED46897A5ED6&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fnotable-monday-option-activity%253A-lvs-crm-enph&c=14443226423588585727&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment