امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 27, 2022

How personalization effects your CRM strategies

In this workshop, a panel of experts will share their best practices for incorporating a strong CRM strategy into mobile marketing. They will delve into how engagement can boost app growth and the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D60A245A685A40CF9D899DF8E6A51278&url=https%3a%2f%2fwww.businessofapps.com%2finsights%2fhow-personalization-effects-your-crm-strategies%2f&c=895310316441168287&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment