امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 17, 2022

Oracle to Release Nearly 500 New Security Patches

Oracle is preparing the release of nearly 500 new security patches with its Critical Patch Update (CPU) for January 2022. According to its pre-release announcement, the company has lined up 483 new ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7104A6F2F0DF4E9C9B25179F05E1B8BA&url=https%3a%2f%2fwww.securityweek.com%2foracle-release-nearly-500-new-security-patches&c=8878806123598629290&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment