امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 26, 2022

Atrium Announces New Automated Insights Engine to Accelerate Adoption of Data-Driven Sales Management

Atrium, the proactive data-driven sales management platform that empowers sales managers to use metrics to improve team performance, today announced it has launched its Automated Insights Engine - a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=57AABFB064C247669E62CC7029C8DEBD&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-atrium-announces-new-automated-insights-engine-accelerate-adoption-%2f2022%2f01%2f26%2f9533420.htm&c=13366122857545879490&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment