امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 10, 2022

Higher Education’s Big Pivot – Giving Students the Skills Employers Value

Few industries are as ripe for reinvention and transformation today as higher education. The average annual cost of a four-year college in the U.S. has tripled in the last two decades to more than $35 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B7FF172F971F469C9D74ED46897A5ED6&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2f35C06A4F67C6DB3430071DDD0F46714B8DEB3FCC&c=3896959296774310774&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment