امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 16, 2022

CRM Students Spotlight on Cat Llewellyn, Client Management Director

Cat joined CRM in March 2017 as an Accommodation Manager, by April 2019 Cat’s potential and growth shone through and she was promoted to Head of Operations.   Here are Cat’s thoughts on working for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB37DADF24F24B918F8C9CF26C3BD25F&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fcrm-students-spotlight-cat-llewellyn-client-management-director-&c=3809070625922474836&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment