امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 15, 2022

SAP Reports Upbeat Preliminary Q4 Results Driven by Cloud

SAP SE SAP recently reported upbeat preliminary results for the fourth quarter of 2021 and full-year 2021. SAP’s performance benefited from strength in its cloud business, especially the strong ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E51D65B6333C41CCB9F585A7941AEF23&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsap-reports-upbeat-preliminary-q4-results-driven-by-cloud&c=17732287396416142832&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment