امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 22, 2022

Crosschq Launches Unique Platform to Source Talent with Candidate Referral Network "Crosschq Recruit"

Crosschq, pioneers of the Talent Intelligence Cloud ™ powering a revolution in data-driven hiring and people analytics, today announced the launch of Crosschq Recruit, the world's first recruiting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2560C5728CA841C0B72EB0D47A0AC83C&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-crosschq-launches-unique-platform-source-talent-with-candidate-%2f2022%2f01%2f21%2f9530880.htm&c=17984089660356525991&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment