امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 21, 2022

IT Insight: Software as a Service improves day-to-day IT operations

The Software as a Service model is software licensing sold on a subscription basis and centrally web hosted in the Cloud.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A5D1C78D4FB47EF9B5EC8460318CE46&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2finsight-software-improves-day-day-133046146.html&c=17751578989580154507&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment