امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 26, 2019

Ticket Management for Dummies: Keeping Tickets Organized Truly Matters

Native integration with CRM and developer software (among others) lets you consolidate customer and product information in one easy to use application complete with advanced reporting and metrics. You ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=99C526AF77824213BF859F4CDEB5FB57&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbrandviews%2fteamsupport%2fticket-management-for-dummies-keeping-tickets-organized-truly-matters-02253475&c=4111533589635402609&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment