امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 31, 2019

Vlocity Named as a Leader in the Gartner Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites

A three-time Forbes Cloud 100 winner (2017, 2018, 2019). Vlocity is an “industry cloud” pioneer built in partnership with Salesforce, the world’s #1 CRM provider. Vlocity increases sales, service and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1733AB960F434A06ABD38215D62A7C64&url=https%3a%2f%2fwww.bloomberg.com%2fpress-releases%2f2019-10-31%2fvlocity-named-as-a-leader-in-the-gartner-magic-quadrant-for-configure-price-and-quote-application-suites&c=12379811005042284507&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment