Generic notes are logged in the CRM (Salesforce) as review summary items and intended to share in meeting follow-up memos. The complete redesign of the Personalized Gameplan is designed to match and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=22DA93585B3F40E79318398B4B541A7A&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-carson-launches-dynamic-updates-advisor-client-technology-%2f2019%2f10%2f29%2f9043439.htm&c=9681340009753709136&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment