امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 30, 2019

Bpm'online Rebrands as Creatio

Bpm'online, a business software company offering process automation and CRM systems, today changed its corporate name and product line to Creatio to better reflect its goal of creating a world where ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D3E644F5D664CCBB9B8F0ABAE15EDE5&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d134951&c=15691615493772856561&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment