CHEYENNE, Wyo., Oct. 11, 2019 /PRNewswire/ -- Language I/O, a women-founded and Wyoming-based startup that was the first to embed tech inside many CRM (client relationship management) platforms ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8DD21CD5CBDB486A916E0DAE20E09D7A&url=https%3a%2f%2fwww.apnews.com%2fd39a46363a01adf534ab9a4bd0c8a6e7&c=12394099230642327039&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment