امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

Salesforce.com (CRM) Gains As Market Dips: What You Should Know

Salesforce.com (CRM) closed at $155.09 in the latest trading session, marking a +0.19% move from the prior day. This change outpaced the S&P 500's 0.08% loss on the day. Meanwhile, the Dow lost 0.07%, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1EA8ADF46B9143E6B06145118DDECBAE&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-com-crm-gains-market-214509283.html&c=18165490624523580301&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment