امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

Moving startup MooveGuru raises $1.9 million in debt and cash

MooveGuru integrates with a variety of customer relationship management (CRM) platforms, and the company believes its technology can help brokers beef up their service offerings for clients. In its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=22DA93585B3F40E79318398B4B541A7A&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2019%2f10%2f29%2fmoving-startup-mooveguru-raises-1-9-million-in-debt-and-cash%2f&c=4377182837632169982&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment