From a capabilities perspective, for instance, IT leaders could see that certain applications developed for the company’s customer-relationship-management (CRM) system may require a DevOps approach ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D3E644F5D664CCBB9B8F0ABAE15EDE5&url=https%3a%2f%2fwww.mckinsey.com%2fbusiness-functions%2fmckinsey-digital%2four-insights%2fbeyond-agile-reorganizing-it-for-faster-software-delivery&c=2592866140257484185&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment