امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 31, 2019

SUSE High Availability Cluster Services – How to stop, start or view the status

The following table lists the main SLES HA cluster stack starting and stopping operations using CRMSH commands: SLES HA Cluster Operation CRMSH Command Starting the cluster stack on one node crm ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1733AB960F434A06ABD38215D62A7C64&url=https%3a%2f%2fwww.suse.com%2fc%2fsuse-high-availability-cluster-services-how-to-stop-start-or-view-the-status%2f&c=9643207249618989286&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment