امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 30, 2019

WeWork Vs. The Rising Remote Workforce: Which Tools are Making Offices Obsolete?

CRM software allows everyone to connect, collaborate, and update information on a shared platform. New data will be updated in real-time, ensuring that everyone has the latest data on a customer or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D10192043814E1D8757AC5D90DECA7F&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2fswlh%2fwework-vs-the-rising-remote-workforce-which-tools-are-making-offices-obsolete-ce4220159c39&c=6454718226305036947&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment