امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

PropTech: Zoopla, Landmark and Houzen reveal new innovations

Adam Knight, head of CRM at Zoopla, says: “We have rapidly identified CRM as an area of important business growth, both short and long term. But to unlock that growth, we needed to re-tool and evolve ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1EA8ADF46B9143E6B06145118DDECBAE&url=https%3a%2f%2fwww.lettingagenttoday.co.uk%2fbreaking-news%2f2019%2f10%2fproptech-zoopla-landmark-and-houzen-reveal-new-innovations&c=9776443573884421945&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment