The retail sector also has a relatively low count for in-store staff and retail candidates. Talent with CRM, data analytics and consumer insights experience are also in demand for the retail market.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D3E644F5D664CCBB9B8F0ABAE15EDE5&url=https%3a%2f%2fwww.marketing-interactive.com%2fsg-salary-benchmark-2020-tech-and-cybersecurity-talents-high-in-demand%2f&c=10357995283388680576&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment