امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 28, 2019

Alibaba Preview: Buy the Chinese E-Commerce Stock Before Earnings?

Make sure to pay close attention to any U.S.-China trade-related updates and further details about its Salesforce CRM partnership. Zacks has just released a Special Report on the booming investment ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83385C3ACBEE40C5A7DB2FDDD0C49FA7&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2falibaba-preview%253A-buy-the-chinese-e-commerce-stock-before-earnings-2019-10-28&c=12196992425643865985&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment