Our technology product posted revenue of $11 million during the quarter. Services provided under our technology assets include a lead marketplace, comparative rating, full CRM capabilities, and data ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1733AB960F434A06ABD38215D62A7C64&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2fearnings%2fcall-transcripts%2f2019%2f10%2f31%2fnational-general-holdings-corp-nghc-q3-2019-earnin.aspx&c=8925917229543313030&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment