امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

Renewing customer experience with SAP C/4HANA

The Capgemini SAP Center of Excellence is doing more than the business-as-usual work of moving customer legacy CRM systems into new sales/service cloud solutions. We’re innovating with customers in a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=22DA93585B3F40E79318398B4B541A7A&url=https%3a%2f%2fwww.capgemini.com%2f2019%2f10%2frenewing-customer-experience-with-sap-c-4hana%2f&c=7875014982275182808&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment