امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 28, 2019

Board ranked the #1 solution for Sales Planning in Dresner Advisory Service’s’ Wisdom of Crowds 2019 Sales Planning Market Study

Operating on top of any CRM and making it possible to integrate sales data with orders, invoicing, incentives, and other legacy systems, Board creates complete visibility of the sales process and its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83385C3ACBEE40C5A7DB2FDDD0C49FA7&url=https%3a%2f%2fwww.cso.com.au%2fmediareleases%2f36059%2fboard-ranked-the-1-solution-for-sales-planning-in%2f&c=8248663908475752679&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment