امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 30, 2019

STRATMOR study finds borrower satisfaction driving lender technology decisions

In the lead management/customer relationship management (CRM) market, more than 20 percent of respondents said they do not use a company-sponsored lead management tool, while almost 6 percent said ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D10192043814E1D8757AC5D90DECA7F&url=https%3a%2f%2fwww.cuinsight.com%2fpress-release%2fstratmor-study-finds-borrower-satisfaction-driving-lender-technology-decisions&c=12552534673907466599&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment