امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 31, 2019

Telstra's Network & IT Transformation – Becoming a Software-Centric Organization

"Digital transformation means nothing. It's just taking money from one vendor and giving it to another by replacing your billing system or CRM. Instead Telstra is seeking a deeper level of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1733AB960F434A06ABD38215D62A7C64&url=https%3a%2f%2fwww.lightreading.com%2fasia-pacific%2ftelstras-network-and-it-transformation---becoming-a-software-centric-organization%2fa%2fd-id%2f755305&c=8604160551992259899&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment