امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 28, 2019

CDK Global Names Scott Thompson Senior Vice President, Business Leader, CRM and Layered Applications

CDK Global, Inc. (Nasdaq: CDK), a leading retail automotive technology company, today announced that Scott Thompson, 58, has joined its executive leadership team as senior vice president, business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83385C3ACBEE40C5A7DB2FDDD0C49FA7&url=https%3a%2f%2fwww.apnews.com%2fBusiness%2520Wire%2f611db377f63f4d31bdc1f0e764ec37da&c=10678297729895163723&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment